niedziela, 16 czerwca 2013

MODNE KOSZULKI NAD PĘPEK

     Dzisiaj chciałam napisać o koszulkach nad pępek.
Nie trzeba ich kupować. Jednym z najprostszych sposobów jest wyjęcie z szafy
mało używanego, luźnego T-Shirtu. Wystarczy obciąć tyle ile chcecie i gotowe.
Ja mam w domu mnóstwo takich bluzek. Są idealne na lato i co najważniejsze
bardzo wygodne. Może dzisiaj, jak wrócę do domu, to zdążę wam zamieścić
parę moich zdjęć w nich. Moją ulubioną jest taka od Emi, z ciasteczkowym
potworem ♥ Zdążyłam już ją przerobić jakiś miesiąc temu.
       Kolejnym trendem tego lata są krótkie spodenki, w których widać pośladki.
Ja takich nie mam, i na razie nie zamierzam mieć, ale podam wam prosty sposób
na przerobienie spodni na takie. Wystarczy obciąć zwykłe jeansy jakiś centymetr
od kieszeni. Bardzo łatwy, i zazwyczaj "działający" sposób . 
 

    I jak wam się podoba letni contrivance ??
Piszcie w komentarzach ;))
Ja po połódniu postaram się dodać zdjęcia moich processed  clothes  ;) 

9 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobają te spodenki w których widać wystające pośladki :D a co do koszulek to jakoś za nimi nie przepadam nie wiem czemu ale chyba przez moje kompleksy :p
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałaś Top Model ?? Zuza też miała kompleksy, i jak widać się ich pozbyła ; ))
      Ja w ogóle nie mam kompleksów, a powinnam hehe ;))

      Usuń
  2. Ja za takimi bluzkami przepadam średnio, nie wiem dlaczego, tak po prostu. Natomiast takich spodenek nie lubię, gdyż są po prostu za krótkie.
    Ciekawy blog, fajnie piszesz, z pasją :D
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście takich bluzek nie lubię.Spodnie też niezbyt w moim guście.A co do bloga to jest ciekawy ma ładne tło ;)
    Zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam
    http://superowa12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są ładne, ale nie założyłabym takich, w których wystawałyby mi pośladki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzki są bardzo ładne, ale nie w moim stylu. Nie są za bardzi wygodne. Ja tam wolę normlany t-shirt. Za to te spodenki z jeansu są cudne. Mam nawet podobne. Tylko jeszcze z małymi cekinkami. Fajny blog i podoba mi się twój ciekawy i wciągający styl pisania.

    zatocokocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ładne spodnie! Koxam blog. : *

    Pozdro.
    http://fashion-and-mee.blogspot.com/2013/06/nowe-torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich koszulek to mam całkiem sporo jednak nie mam zamiaru kupywać takich szortów, bo moim zdaniem to już lekka przesada, na ale każdy ma inny gust.
    Co do bloga to świetny na pewno będę często wpdać

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń